نگاهی به کارایی اسکنر اچ پی HP Digital Sender Flow 8500 fn2
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر به یک اسکنر کارآمد با سرعت و کیفیت مطلوب احتیاج دارید. اسکنر اچ پی HP Digital Sender Flow 8500 fn2 با انجام 10000 اسکن در روز را مد نظر داشته باشید. اسکنر اداری HP Flow 8500 fn2 برای حجم کاری نیمه سنگین کاملا مناسب می باشد. در این مطلب قصد داریم به بررسی کوتاهی از محصول از سایت ایده برتر پارسیان و جهان چاپگر نوین و پرینترکاران بپردازیم.

پرینترکاران:

اسکنر بایگانی اچ پی 8500

اسکنر رنگی به صورت دورو

دقت اسکن : 600

سرعت اسکن رنگی : 15 برگ در دقیقه

حداکثر اسکن روزانه : 2500 صفحه

پورت ارتباطی : USB2.0 - Ethernet

ورودی کاغذ در قسمت فیدر : 100 برگ

قابلیت اسکن مسطح و فیدر به صورت پشت و رو

امکان اسکن نگاتیو و اسلاید

جهان چاپگر نوین:

اسکنر HP Digital sender flow 8500 fn2 را می توانیم به عنوان سریع ترین و امن ترین اسکنر شبکه که به بهبود روند افزایش گردش کارتان کمک می کند بدانیم . اسکنر HP Digital sender flow 8500 fn2 با استفاده از ویژگی ها و قابلیت های خاص و کاربردی اش مناسب برای دفتر کار شما می باشد . 

امکانات 

ارسال دیجیتالی با کارایی بالا 

به راحتی و به سرعت اسکن هایی به صورت متون قابل ویرایش ، فایل های PDF رمز گذاری شده و ... با استفاده از ویژگی های تعبیه شده در OCR در آورید . 

کارهایی سریع و بیش تر از همیشه 

با اسکنر HP Digital sender flow 8500 fn2 می توانید با سرعت بالای 100 برگ در دقیقه اسنادتان را اسکن کنید . 

میزان اسکن توصیه شده روزانه با اسکن HP Digital sender flow 8500 fn2 در حدود  10.000 برگ می باشد و تا آن جا که می توانید باید سعی کنیم از آن تعداد بالا نرویم . 

به طور مستقیم با استفاده از کنترل پنل لمسی 8 اینچ با صفحه کلید کشویی کامل پرینتر HP Digital sender flow 8500 fn2 کارهایتان را مدیریت کنید . 

ایده برتر پارسیان:

  • امکان ارسال فایل های اسکن شده به صورت دیجیتال

یکی از ویژگی های مهم اسکنر اداری اچ پی HP Flow 8500 fn2 امکان ارسال فایل های اسکن شده به مقاصد مختلف است. با استفاده از این اسکنر اچ پی قادر خواهید بود تا فایل های خروجی اسکن را به اکانت ایمیل، فولدر موجود در شبکه، حافظه های USB، سرور FTP، دستگاه فکس موجود در شبکه یا فکس اینترنتی و... ارسال کنید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت اسکنر اچ پی HP Flow 8500 fn2 را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

  • تهیه اسکن از انواع اسناد ورودی

اسکنر HP Flow 8500 fn2 از اسنادی در ابعاد حداکثر 216 * 356 میلی متر پشتیبانی می کند. بنابراین در تهیه اسکن از اسناد چاپ شده بر روی برگه A4 هیچ گونه مشکلی نخواهید داشت. همچنین این اسکنر اداری دارای قابلیت اسکن اسناد دارای طول بلند نیز هست و حداکثر از اندازه 216 * 864 میلی متر اسکن تهیه می کند.

شما می توانید از طریق ADF به کار رفته در اسکنر فیدر دار اچ پی HP Flow 8500 fn2 اسناد چاپ شده بر روی کاغذ معمولی، کاغذهای جوهری، براق، مخصوص چاپ بروشور و همچنین کاغذهای مخصوص چاپ عکس را اسکن کنید. همچنین این اسکنر ای دی اف دار دارای قابلیت اسکن تخت نیز هست و علاوه بر موارد ذکر شده، می توان کتاب، کارت های شناسایی، لیبل و پاکت نامه را نیز به صورت تخت با آن اسکن کرد. در مجموع اسکنر A4 اچ پی HP Flow 8500 fn2 دارای کارایی بسیار بالایی است و تمام نیازهای شما را در این زمینه برطرف می کند.

چنانچه به بررسی دقیق تری از اسکنر HP Digital sender flow 8500 fn2 احتیاج دارید به سایت ایده برتر که لینک آن در بالای صفحه پیوست گردیده مراجعه نمایید و ضمن کسب اطلاعات تکمیلی، می توانید نظرات خود را در خصوص این محصول ثبت نمایید.

 





:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 20 فروردين 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی