بررسی ویژگی های پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Ultra MFP M134a
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

در سرعت بخشیدن به عملکرد کارکنان یک مجموعه خرید یک پرینتر با کیفیت امر ضروری است. از پرینتر های رومیزی کارآمد می توان به پرینتر اچ پی Ultra MFP M134a اشاره کرد. در ادامه باهم به نقد و بررسی اجمالی از این محصول در سایت ایده برتر پارسیان، جهان چاپگر نوین می پردازیم.

ایده برتر پارسیان:

  • توان کاری مناسب برای حجم کاری متوسط

چاپگر اچ پی HP MFP M134a را می توان یکی از پرینتر های مناسب برای حجم کاری کم و متوسط دانست. این دستگاه به طور کلی توان انجام 20 هزار برگ چاپ در طول ماه را دارد و برای مصارف روزمره به کار می آید. البته توجه داشته باشید که اگر به دنبال طول عمر بیشتری برای این پرینتر لیزری هستید و نمی خواهید در هنگام انجام پرینت از کیفیت آن کاسته شود طبق توصیه شرکت اچ پی ماهیانه برای چاپ 250 تا 2500 برگ از آن استفاده کنید.

  • اسکن با بالاترین کیفیت

یکی دیگر از قابلیت های پرینتر چند کاره اچ پی HP MFP M134a  مجهز بودن به یک اسکنر از نوع تخت است که کیفیت بسیار مناسبی را در تهیه اسکن از اسناد برای شما به ارمغان می آورد. رزولوشن اپتیکال و دیجیتال این اسکنر برابر با 600dpi  است که قابل ارتقا به 1200 dpi می باشد که باعث اسکن واضح و خوانای تمام جزئیات موجود در سند ورودی می شود.

https://www.ebpnovin.com/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1-%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A7%DA%86-%D9%BE%DB%8C-HP-Ultra-MFP-M134a

جهان چاپگر نوین:

با پرینتر HP LaserJet Ultra MFP M134a با سرعت بیشتری نسبت به گذشته در حدود چاپ 23 صفحه در دقیقه ، پرینت هایتان را بدست آورید . اولین صفحات را به سرعت و در زمانی در حدود 7.3 ثانیه با پرینتر HP LaserJet Ultra MFP M134a بدست آورید . علاوه بر این ، این چاپگر با دارا بودن تکنولوژی Auto on - Auto off کمک به صرفه جویی در انرژی می کند .

اتصال آسان

با استفاده از اتصال USB 2.0 می توانید به سادگی پرینتر لیزری سیاه سفید HP LaserJet Ultra MFP M134a را به کامپیوتر خود به صورت مستقیم متصل کنید 

چاپ از دستگاه های همراه می توانید به دلیل وجود ویژگی ها و قابلیت های خاص و کاربردی اش به سادگی از ایفون و ایپاد خود پرینت هایتان را دریافت کنید .

از ویژگی های پرینتر سه کاره اچ پی HP LaserJet Ultra MFP M134a می توان به عملکرد مطلوب در چاپ و سرعت بالا اشاره کرد. با توجه بررسی صورت گرفته در خصوص این پرینتر رومیزی شرکت ایده برتر از نقد و بررسی قوی تری برخوردار است شما با مراجعه به این سایت از دیگر ویژگی ها و مشخصات فنی این محصول مطلع شوید.

 





:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 20 فروردين 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی