تحلیل و بررسی شارژر فندکی انرجیا Energea RaceDrive
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شما برای شارژ انواع دستگاه های دیجیتال در حین رانندگی نیاز به شارژر مرغوب و باکیفیت نیاز دارید که به خوبی از عهده تامین شارژ بر آید و شما را از دغدغه تمام شدن شارژ موبایل تان نجات دهد به همین منظور شارژر فندکی انرجیا RaceDrive را مد نظر داشته باشید. با هم نگاهی به کارایی و مشخصات فنی این محصول در دو سایت دیجی کالا و ایده برتر پارسیان می اندازیم.

ایده برتر پارسیان:

  • قابل استفاده برای شارژ انواع دستگاه های دیجیتال

از شارژر فندکی ماشین انرجیا RaceDrive برای شارژ گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، پاوربانک، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر و دستگاه هایی از این قبیل می توان استفاده کرد. این شارژر فندکی موبایل دارای دو پورت خروجی از نوع USB 2.0 است و امکان شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان را برای شما فراهم می آورد.

شما می توانید با استفاده از یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ از شارژر فندکی انرجیا RaceDrive برای شارژ آیفون، آیپد و آیپاد و با استفاده از یک کابل MicroUSB برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی بهره ببرید. بنابراین محدودیتی در استفاده از شارژر فندکی انرجیا RaceDrive نخواهید داشت.

  • سرعتی عالی در شارژدهی به خصوص در شارژ گوشی

اگر سرعت شارژ شدن گوشی یا دیگر دستگاه های مورد نظرتان برای شما اهمیت زیادی دارد، شارژر فندکی موبایل انرجیا RaceDrive برای شما ساخته شده است! شدت جریان خروجی هر یک از پورت های این شارژر فندکی برابر با 2.4 آمپر است که باعث ارائه شدت جریان کلی 4.8 آمپر به شما می شود. با توجه به این مشخصات می توان از سرعت شارژدهی شارژر فندکی سریع انرجیا RaceDrive به خصوص در هنگام شارژ گوشی اطمینان کامل داشت.

https://www.ebpnovin.com/%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1-%D9%81%D9%86%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%B1%D8%AC%DB%8C%D8%A7-Energea-RaceDrive

دیجی کالا:

مدل «RaceDrive» از شارژرهای فندکی «انرجیا» (Energea) توانایی شارژ دو دستگاه به‌طور هم‌زمان را داراست. خروجی این محصول برای هر کدام از درگاه‌های شارژ آن به‌صورت مجزا 2.4 آمپر است و خروجی نهایی آن 4.8 آمپر است. بنابراین با استفاده از این محصول می‌توانید 2 تبلت یا آیپد را نیز به‌آسانی و به‌طور هم‌زمان شارژ کنید. گفتنی است این دستگاه دارای مدارهای مقاوم در برابر شدت‌جریان و دمای بیش‌ازحد و اتصال کوتاه است. روی بدنه‌ی شارژر RaceDrive یک نشانگر LED برای نمایش وضعیت اتصال برق تعبیه شده است. ولتاژ ورودی در آن 12 تا 24 ولت است. ابعاد این محصول شرکت انرجیا 60×26 میلی‌متر است. این محصول بسیار سبک و جمع‌وجور است و به دلیل داشتن شدت‌جریان ورودی 2.4 آمپر می‌تواند دستگاه‌های موبایل را سریع‌تر شارژ کند.

شارژر فندکی ماشین انرجیا RaceDrive با قابلیت شارژ همزمان دو گوشی موبایل به خوبی پاسخگوی نیاز سرنشینان خودرو می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایده برتر که در بالای صفحه لینک آن پیوست گردیده مراجعه نمایید و ضمن دریافت اطلاعات تکمیلی از قیمت روز این محصول نیز مطلع می شوید.  

 





:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 20 فروردين 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی