اشنایی با دستگاه ضبط و پخش صدا لندر Lander LD-29
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دستگاه ضبط و پخش صدا لندر LD-29 این دستگاه برای دانشجویان و ضبط پاکدست گزینه آیده آل است. در ادامه به معرفی این محصول در سایت دیجی کالا، ایده برتر پارسیان و لندر می پردازیم.

دیجی کالا:

  • سبک و جمع و جور، قابلیت حمل و جابجایی آسان

با توجه به وزن فقط 30 گرمی ضبط کننده صدا لندر LD-29 و ابعاد جمع و جور آن، می توانید این دستگاه ضبط صدا را به آسانی هر چه تمام تر حمل کرده و با خود در تمام طول روز به همراه داشته باشید. بدنه این دستگاه ضبط صدا از پلاستیک مرغوب ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر آسیب های احتمالی مانند خراشیدگی، ضربه و فشار بیش از حد دارد.

  • دارای صفحه نمایش

پخش کننده موسیقی لندر LD-29 دارای یک صفحه نمایش نیز هست که اطلاعاتی مانند میزان شارژ باتری، نام آلبوم، هنرمند، شماره آهنگ، مدت زمان سپری شده از پخش یا ضبط و اطلاعاتی دیگر بر روی آن نمایش داده می شوند. بر روی بدنه این دستگاه پخش صدا دکمه های کنترلی نیز برای آغاز ضبط صدا و تنظیمات صدای موسیقی در حال پخش تعبیه شده که دسترسی به آنها بسیار آسان است. با توجه به این مشخصات در استفاده از ام پی تری پلیر لندر LD-29 کار سختی پیش رو نخواهید داشت!

لندر:

پخش فایل های صوتی با کیفیت بالا
میکروفون داخلی جهت ضبط صدا
رادیو اف ام
پشتیبانی کارت حافظه
دو خروجی هدفون جهت استفاده همزمان
 
دیجی کالا:
 
پخش کننده موسیقی مدل LD-29 ساخت کمپانی لندر (Lander) می باشد. این پخش کننده پرتابل دارای ابعاد بسیار مناسب و همچنین کیفیت بسیار بالایی می باشد. این محصول دارای منو فارسی و همچنین قابلیت ضبط صدا است که شما را قادر می سازد در هر موقعیتی صدای مورد نظر را ضبط کنید. این دستگاه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی MicroSD را دارد و دارای صفحه نمایش LCD و حافظه داخلی 8 گیگابایت است
 
در پایان قابل ذکر است که شما با مراجعه به سایت دیجی کالا می توانید نظرات کاربران محصول را مطالعه نمایید و سپس نسبت به خرید محصول اقدام نمایید به همین منظور لینک محصول در بالای صفحه پیوست گردیده است.
 
 




:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 20 فروردين 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی