آشنایی با مشخصات و کارایی پاوربانک کلومن Koluman KP-L165
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر شما هم جزء افرادی هستید که مدام با مشکل تمام شدن شارژ گوشی موبایل تان در بیرون از منزل مواجه شده اید پاوربانک کلومن KP-L165 با ظرفیت بالای خود به خوبی پاسخگوی نیاز روزمره شماست و یار همیشگی تان خواهد بود که ما برای نقد و بررسی این محصول از سایت های دیجی کالا، ایده برتر پارسیان و اروس دیجیتال استفاده کرده ایم.

اروس دیجیتال:

پاوربانک 18000 میلی آمپر کلومن KOLUMAN KP-165  همانطور که از نامش پیداست دارای ظرفیتی معادل 18000 میلی آمپر ساعت است.ابعاد این محصول 18*82*163 میلی متر بوده که ضخامت کم آن و حاشیه های منحنی آن باعث خوش دست شدن آن شده است.وزن این محصول معادل 314 گرم بوده که در استفاده های بلند مدت هرگز باعث خستگی دست شما نشده و می توانید در هر شرایطی همراه خود آن را حمل کنید.بدنه این محصول دارای یک روکش چرمی بوده و این امر باعث شده تا زیبایی این محصول را دو چندان بکند و علاوه بر آن از افتادن خط و خش بر روی آن جلوگیری کند.  ال دی ای های نمایشگر آن نیز می تواند میزان شارژ باقی مانده ی پاور بانک را به کاربر نمایش دهد.

 

دیجی کالا:

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در طول روز با معظل تمام شدن شارژ باتری گوشی موبایل، تبلت یا دیگر وسایل جانبی مانند دوربین دیجیتال و موزیک پلیر دست و پنجه نرم می‌کنند، بهتر است برای حل آن از یک پاور بانک کمک بگیرید. در مدل Kp- L165 از سری شارژرهای همراه کلومن یک باتری با ظرفیت 18000 میلی‌آمپر ساعت به‌کار رفته است. این محصول به شکل مستطیل طراحی و تولید شده است. طول آن 16 سانتی متر، عرض این پاور بانک 8.5 سانتی متر  و ارتفاعش 2 سانتی متر است. با این پاوربانک دیگر هیچ استرسی بابت تمام شدن شارژ باتری گوشی موبایل، تبلت و دیگر دستگاه‌های از این قبیل در شرایط حساس نخواهید داشت و همیشه باتری دستگاه‌تان شارژ دارد. 

 

ایده برتر پارسیان:

  • امکان 4 تا 5 بار شارژ گوشی هوشمند

در شارژر همراه کلومن KP-L165 از باتری های لیتیومی استفاده شده که در مجموع ظرفیت 18000 میلی آمپر ساعت را برای شما به ارمغان می آورد. این میزان ظرفیت برای 4 تا 5 بار شارژ کردن گوشی کفایت می کند. البته توجه داشته باشید که با توجه به ظرفیت باتری گوشی شما، این تعداد دفعات شارژ ذکر شده ممکن است کمتر یا بیشتر شود. علاوه بر گوشی، پاوربانک کلومن KP-L165 برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی از این دست کاربرد دارد.

  • امکان شارژ هم زمان دو دستگاه

با استفاده از پاوربانک کلومن Koluman KP-L165 با ظرفیت 18000 میلی آمپر می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. این پاوربانک دارای دو پورت خروجی با شدت جریان های 1.0 و 2.1 آمپر است و سرعت مناسبی در شارژدهی (به خصوص شارژ گوشی) را ارائه می دهد.

بر روی بدنه پاوربانک کلومن KP-L165 یک پورت MicroUSB نیز تعبیه شده که دارای شدت جریان ورودی 2.0 آمپر است و برای شارژ باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به ظرفیت 18000 میلی آمپر ساعتی این پاور بانک گوشی موبایل، ممکن است تا تکمیل شدن شارژ باتری آن نیازمند زمان نسبتاً زیادی باشد. اما در حالت عادی شدت جریان ورودی مناسبی دارد و سرعت شارژگیری قابل قبولی را به ارمغان می آورد. شما می توانید برای اطلاع از میزان شارژ باقی مانده باتری پاوربانک 2 پورت کلومن KP-L165 ، از نشانگرهای LED تعبیه شده بر روی بدنه آن بهره ببرید.

در بررسی های انجام شده در میان سه سایت ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و اروس دیجیتال مناسب ترین قیمت توسط شرکت ایده برتر پارسیان ارائه شده است. اگر شما هم قصد خرید اینترنتی پاوربانک کلومن Koluman KP-L165 را دارید با مراجعه به این سایت ضمن ثبت سفارش، می توانید از تحویل به موقع محصول درب منزل برخوردار شوید.





:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 18 فروردين 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی