هدست گیمینگ سنهایزر Sennheiser GSP 350
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اوج هیجان در بازی را با هدست گیمینگ Sennheiser GSP 350 تجربه کنید! برای آشنایی بیشتر با این هدست راحت و سبک با نقد و بررسی از سه سایت ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و ایران هدفون همراه ما باشید.

ایران هدفون:

فیت بی‌نقص

هدبند بدیع GSP 350، که بر اساس تجارب سنهایزر در طراحی و ساخت هدفون‌های خلبانی مهندسی شده است، فیتی بی‌نقص و دقیق را به ارمغان می‌آورد که کاهش فشار و افزایش راحتی را در پی دارد. این هدبند، هنگامی که با مفصل‌های کاربردی بدنه ترکیب می‌شوند، به بهترین شکل با فرم صورت هماهنگ می‌گردد تا یکی از راحت‌ترین هدست‌های گیمینگ جهان به دست آید.

تجربه‌ی صدای درجه یک

در کنار GSP 350، یک دانگل سوراند پیشرفته قراردارد که با اتصال آن به کامپیوتر، می‌توان به راحتی میان صدای استریو و دالبی سوراند ۷.۱ سوییچ کرد. به‌علاوه، برنامه‌ی کامپیوتری انعطاف‌پذیر سنهایزر، امکان منطبق ساختن صدای هدست با هر بازی، هر محیط و سلیقه‌ی هر گیمری را فراهم می‌کند و با استفاده از چهار حالت EQ آن، می‌توان به دلخواه‌ترین تنظیمات صوتی ممکن دست یافت.

یکی از مهمترین پیش‌نیازها برای رسیدن به بالاترین سطح از عملکرد تیمی، یک میکروفون تراز اول و حرفه‌ای است. GSP 350، با برخورداری از یک میکروفون نویز کنسلینگ با کیفیتی در حد میکروفون‌های حرفه‌ای، صدای پس‌زمینه و تنفس را به کمترین میزان ممکن می‌رساند و صدای شما را به واضح‌ترین شکل، به گوش دوستانتان می‌رساند.

دیجی کالا:

دست «GSP 350» محصولی از برند آلمانی «سنهایزر» (Sennheiser) است. این هدست برای بازی‌دوستان ساخته شده و از نگاه‌کردن به ظاهر هدست هم می‌توان به این حقیقت پی‌برد. GSP 350 دارای کاپ‌هایی با آکوستیک بسته است و می‌توان مطمئن بود که هیچ صدایی از هدست به بیرون درز نخواهد کرد. میکروفون هدست به صورت چرخشی حرکت می‌کند و می‌توان در زمان‌های بی‌استفاده‌ماندن، آن را به بالا هدایت کرد تا از جلوی دید خارج شود. میکروفون هدست به توانایی حذف نویزهای اضافه (Noise Cancelling) مجهز شده‌ و قادر است تنها صدای کاربر را انتقال دهد. کیفیت صدای میکروفون GSP 350 در حد و اندازه‌ی میکروفون‌های خبرنگاری (Broadcating) است و قابلیت حذف صدای «هوم» ناشی از تنفس کاربر را هم دارد.

ایده برتر پارسیان:

  • یک هدست راحت و سبک!

هدست گیمینگ ps4 سنهایزر GSP 350 به گونه ای طراحی شده تا برای گیمرهایی که به انجام بازی به صورت متوالی و در ساعات طولانی علاقه دارند، کاملاً مناسب باشد. درون کاپ های این هدست باسیم از بالشتک های نرم استفاده شده که در هنگام قرار گرفتن روی گوش به طور کامل سطح آن را پوشش می دهند. این ویژگی هم باعث می شود تا هدست سنهایزر GSP 350 باعث ایجاد ناراحتی گوش های شما نشود و هم از ورود سروصداهای محیطی به داخل گوش جلوگیری می کند.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، طراحی هدبند هدست سنهایزر GSP 350 به صورت دو تکه می باشد که در قسمت بالایی آن یک شیار تعبیه شده است. این نوع طراحی سبب جریان یافتن هوا میان هدست و سر کاربر می شود و از تعرق زیاد از حد جلوگیری می کند. ضمن اینکه امکان تنظیم ارتفاع هدبند این هدست نیز وجود دارد. در مجموع با توجه به قیمت هدفون مخصوص گیمینگ سنهایزر Sennheiser GSP 350 می توان کیفیت ساخت آن را بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

  • اتصال به کامپیوتر از طریق پورت USB

هدفون باسیم Sennheiser GSP 350 در دسته هدفون و هدست های باسیم جای دارد و دارای کابلی به طول 1.7 متر می باشد. این کابل به یک دانگل Surround منتهی می شود که دارای یک درگاه USB است. برای اتصال این هدست به کامپیوتر یا لپ تاپ، باید کابل افزایش طول USB ارائه شده همراه با آن را به این دانگل متصل کنید و پس از آن می توانید هدست را از طریق پورت USB به کامپیوتر و لپ تاپ اتصال دهید. لازم به ذکر است که طول کابل افزایش طول USB ارائه شده همراه با هدست Sennheiser GSP 350 برابر با 1.2 متر است.

https://www.ebpnovin.com/%D9%87%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%DA%AF%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%D8%B2%D8%B1-Sennheiser-GSP-350

برای کشف یک تجربه ای نو و نفس گیر در بازی مورد علاقه تان هدست گیمینگ GSP 350 هم یار دوس داشتنی شماست. با مراجعه به سایت ایده برتر پارسیان که در بالا متن لینک آن پیوست گردیده می توانید علاوه بر آشنایی بیشتر با این محصول از قیمت روز انواع هدست های گیمینگ نیز مطلع شوید.





:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 18 فروردين 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی