مقدمه ای در رابطه خرید پایه نگهدارنده موبایل باسئوس Osculum Type Gravity
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پایه نگهدارنده و یا استند یک وسیله جانبی برای ثابت نگه داشتن تلفن همراه در داخل خودرو است، این وسیله کاربردی این امکان را به شما می دهد که در حین رانندگی بدون نیاز به دخالت دست از گوشی همراه خود استفاده کنید. در این مطلب به طور کلی شما را با پایه نگهدارنده موبایل باسئوس Osculum Type Gravity آشنا خواهیم کرد، با نقد و بررسی  سایت معتبر دیجی کالا، ایده برتر پارسیان همراه ما باشید.

 

دیجی کالا:

مشخصات هولدر نگهدارنده

  • سایر توضیحات
    امکان شارژ راحت گوشی
  •  
    تنظیم بهترین زاویه دید
  •  
    نگهداری کاملا ایمن گوشی       

ایده برتر پارسیان:

  • نصب بر روی سطوح صاف از طریق پایه مکنده

یکی از ویژگی های مهم هولدر موبایل باسئوس مدل Baseus Osculum Type Gravity امکان نصب محکم آن بر روی داشبورد ماشین است. پایه به کار رفته در این پایه نگهدارنده موبایل داشبورد دارای خاصیت مکندگی است و با ایجاد خلأ با سطح، باعث نصب محکم هولدر می شود. پس با خیالی راحت بابت مقاومت بالای نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Osculum Type Gravity در برابر تکان های ماشین در حال حرکت، می توانید از آن در هنگام رانندگی در خیابان های شهری و جاده های بین شهری استفاده کنید. ضمن اینکه این هولدر گوشی موبایل از قابلیت نصب بر روی تمامی سطوح صاف مانند میز برخوردار بوده و می توان از آن در منزل یا محل کار نیز برای نگه داشتن گوشی استفاده کرد. با توجه به این میزان کارایی، می توان قیمت پایه نگهدارنده موبایل باسئوس Osculum Type Gravity را کاملاً ایده آل دانست

  • سازگار با گوشی های دارای عرض بین 63 تا 88 میلی متر

برای استفاده از هولدر موبایل باسئوس Osculum Type Gravity تنها کافیست تا گوشی خود را بر روی صفحه آن قرار داده و پس از آن گیره های کناری با وارد آوردن فشار به گوشی از کناره ها و قسمت پایینی، باعث قرار گرفتن محکم آن بر روی هولدر می شوند. لازم به ذکر است که گیره های کناری پایه نگهدارنده گیره ای باسئوس Osculum Type Gravity از قابلیت تنظیم فاصله برخوردار بوده و به همین دلیل می توان گوشی های مختلف با عرض 63 تا 88 میلی متر را در میان آنها قرار داد.

گیره پایینی به کار رفته در هولدر موبایل داشبورد باسئوس Osculum Type Gravity به گونه ای طراحی شده که می توان کابل شارژ را از میان آن عبور داد و به پورت گوشی دسترسی داشت. پس شما می توانید گوشی خود را در حالی که بر روی این هولدر قرار دارد، از طریق یک شارژر فندکی یا پاوربانک در حین رانندگی شارژ کنید.

  • کیفیت ساخت بسیار مناسب، دوام و طول عمر بالا

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Osculum Type Gravity از مواد اولیه مرغوب شامل آلومینیوم و پلاستیک ساخته شده و از کیفیت ساخت بسیار مناسبی برخوردار است. به طوری که می توان بر روی استفاده از آن برای مدتی طولانی حساب باز کرد. همچنین بر روی صفحه نگهدارنده هولدر گوشی باسئوس Osculum Type Gravity از نواری دایره ای شکل در رنگ های مشکی، نقره ای و قرمز استفاده شده که سبب زیباتر شدن محصول شده است. پس اگر ویژگی های ظاهری هولدر مورد استفاده تان برای شما اهمیت زیادی دارد، پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Osculum Type Gravity انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند.

یکی از مواردی که خیلی خوب می توانید بر روی آن حساب باز کنید نظرات و نقد و بررسی های کاربرانی است که برای مدت طولانی از هولدر موبایل باسئوس Osculum Type Gravity استفاده کرده اند، شما می توانید برای مطالعه این دیدگاه ها به صفحه این محصول در سایت دیجی کالا مراجعه کنید. به همین منظور لینک این محصول برای شما پیوست گردیده است.





:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 10 تير 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی